Loonadministratie


Onze standaard dienstverlening bestaat uit:

  • Het aan-/afmelden bij de Belastingdienst
  • Het verwerken van mutaties in de loon- en personeelsadministratie
  • Het verzorgen van loonstroken welke digitaal naar de werknemer en/of de werkgever verzonden worden
  • Het verzorgen van het jaarwerk (w.o. jaaropgaven medewerkers)
  • Het aanleveren van de journaalpost t.b.v. de verwerking in uw, in eigen beheer gevoerde, financiële administratie (conform uw grootboekrekeningschema)
  • Het bijhouden van CAO-wijzigingen
  • Het verzenden van de aangifte loonheffing naar de Belastingdienst
  • U ontvangt van ons een betaalspecificatie voor de af te dragen loonheffing
  • Het maken van voorbeeld bruto/netto berekeningen van salarissen

Personeelsadministratie


  • Het verwerken van mutaties in de loon- en personeelsadministratie
  • Bijhouden van stamgegevens in de personeelsadministratie
  • Het opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • Bijhouden van looptijden van arbeidscontracten
  • Het verzorgen van opgaven bij diverse instanties (zoals pensioenfondsen)
  • Het bijhouden van uw personeelsgegevens bij uw (ziekte)verzuimverzekering
  • Advisering op het gebied van personeelszaken

Meer weten?


Wilt u ook uw salarisadministratie uitbesteden? Neem dan contact met ons op. Op basis van uw persoonlijke wensen lichten wij graag vrijblijvend toe wat wij op dit gebied voor uw bedrijf kunnen betekenen.